lauantai 6. heinäkuuta 2013

Sweet 18!



Yeeees! Kaipa se oli pitkän odotuksen takana, maaginen ikä. Todella...

Tuo maaginen ikä. Torstaina siis täytin 18 vuotta. Keskiviikkona ajattelin esimerkiksi seuraavia ajatuksia:
... tänään en saa lotota, mutta huomenna saan.
... tänään en saa ostaa alkoholia tai tupakkaa, huomenna saan.
... tänään en saa äänestää, huomenna saan.

Tuntui eilen todella oudolle kun isäni sanoi minulle: Meneppä Erika osatamaan minulle pari tupakka-askia ja keissi kaljaa. Ensimmäinen ajatus itselläni oli vain se ettenhän minä saa sellaisia ostaa, mutta saman tien muistinkin "ainiin, mä oon 18, tietenki saan ostaa". Damn, oon ihan sekaisin! JÄÄTÄVÄÄ!! Mutta toivottavasti alan tässä pian ymmärtämään tämän "aikuisuuden" vaikka onhan se toisaalta aika hauskaakin ajatella olevansa edelleen 17 ja alaikäinen.


Mutta jos sitä pääsisi ensiviikon perjantaina vähän juhlistamaan omia synttäreitä kavereiden kanssa, katsotaan nyt kuinka käy, jollei sinne niin josko sitten yksin kotona tai vanhempieni kanssa jossain...

And that's all I need. ^

All photos by WeHeartIt ~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti