lauantai 16. maaliskuuta 2013

dream shoes, dream shoping !

Heippa! Oonko jo kertonut että olen aivan hullu kenkäfriikki? No nyt olen. Ja edellisen päivityksesn yhteydessä kun lisäsin kuvan niistä Jeffrey Campbell Spikes-tyyppisistä korkkareista, ellei ne sitten jopa ollut juuri ne, niin sellaiset kengät ovat ainain mun mielestä just nyt in. En tiedä teistä, mut mä rakastan niitä. Ajattelin laittaa tähän vähän kuvia sellaisista kengistä joita haluaisin ostaa seuraavaksi, ja niin teenkin. Tykätkää tai ignooratkaa.

Jeffery Cambell Spikes

Forget your boyfriend

Jeffery Cambell Lita (?)
ahh. Nuo kolme kun saisin itselleni... Minulla on vain pikku probleema. Olen aika epävarma korkkareitten käyttäjä. Käyttäisitteko itse n.180cm pitkänä tyttönä noin korkeita korkkareita (eli n.13cm)? Jos tuollaisia käyttäisin niin ovien yläkarmit vain kolisisivat päähäni marssiessani niistä sisälle tai ulos, eli lopputuloksena kyyristelyä ja muuta mukavaa. Hurraa, älkää kasvako koskaan näin pitkiksi koska nämä pituusongelmat korkkarien kanssa on kaameita varsinkin sillon kun rakastaa korkkareita.

Ja koska tennaritkin ovat ihania niin täytyy niistäkin saada unelmoida.

UK-printillä ja vähän juuri tämmöiset kulahtaneen näköiset, ahh. Tai sitten USA-printillä

Anime-tennarit olisi ihanat Sebastianin kuvalla nimenomaan.

Niiteillä, tottakai.

Myös perus mustat. Tätä samaa mallia kelpaisi myös punaiset, kirkkaan vihreät,
vaalean liilat, valkoiset ja viininpunaiset.
Jos vielä joku ei ymmärtänyt, niin kyllä, minä RAKASTAN kenkiä. Suurin intohimoni (tai no, toinen niistä). Vielä jos joskus saisi kenkäkaapin loistamaan näillä helmillä!

4 kommenttia:

  1. Jeffrey Campbellit on kyllä ihan must have! Kerran erehdyin sovittamaan sellasia spiritstoressa ja siitä lähtien oon säästäny rahaa et saisin ne joskus :3

    Sulla on kivanoloinen blogi (liityin lukijaks), olis kiva jos kävisit katsomassa myös mun blogin :)
    http://pulpurin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla. Mun ei ees tarvinnu ku nähä ne spiritstoren hyllyllä ni olin ihan myyty. :D

      Kiitos. Sullakin on oikein mukavanoloinen blogi :)

      Poista
  2. Kiva blogi sulla, ja ihan sama kenkätyyli kun mulla! Just tilasin JC:t!!! :)

    www.strongerthanyesterday21.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hey sori ku kesti vastata tähän, mutta kiitos. :) sullakin näytti blogi tosi kivalta.
      Voi vitsit, kunpa määkin saisin vielä joskus JC:t.. :)

      Poista