sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Shopping week

Moikka taas kaikki! Oon viimesen viikon aikana pyörinyt ihan hirveesti kaupungilla eri kaupoissa (suurin osa vaatekauppoja). On ollut ihan hirveesti taas simmosia vaatteita mitä haluaisi omaan vaatekaappiin, mutta ei kuitenkaan sinne ilmesty. Jotain kuitenkin on tarttunut mukaan viimepäivinä, ja tässä niistä muutama.

H&M:stä tarttui mukaan kaksi eriväristä toppia. Punainen toppi ei oikeasti ole noin roosa, ihan "normi" punainen se on. Tuo "pitsi"-paita, on ollut varmaan koko kuukauden viisain ja paras ostos. Sillä ja jollakin värillisellä topilla saa taiottua niin monta eri paitaa. Ihana löydös!
Vihreän takin löysin Seppälästä, Linkin mallistoa. Se on tosi kevyt kevät-takki. Iso huppu, kiristys vyötäröllä ja helmassa, isot taskut, käärittävät hihat. Ihana!

Olen ostellut muutakin, kuten H&M:n mustan t-paidan jossa olkapäiden kohdalla on mustaa, läpinäkyvää kangasta ja kainalon alta paita muuttuu tavalliseksi läpinäkymättömäksi kankaaksi, onko stten puuvillaa vai mitä lie. Myös Gina Tricotista tarttui mukaan harmaa puuvillakaulahuivi jossa on mustia pääkalloja. Sekin on aika ihana.

Tässä vielä kuvaa takista ja huivista

Ja tässä tiivistettynä mun eilinen ilta :)

Oon tässä mietiskellyt vähän että mimmosia päivityksiä haluaisitte täältä lukea. Ettei mun kaikki päivitykset olis ihan simmosia että "kiertelinkaupungillajakirosinettämullaeiolerahaajaenostanutkaanmitäänvaanotinpelkkiäkuvia".
Ajattelin, että hius-/kosmetiikkapostaus vois olla kiva tehdä. Myös harrastuspostaus vois olla jees. Tai postaus mun koulusta. Mitä mieltä ootte, minkälaisen postauksen tekisin seuraavaksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti