sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

FUUUUUUUU

Kirjoitan tän postauksen taas puhelimella, niin nuo kuvat tulevat tyhmästi tuonne alas, mutta sille ei nyt voi mitään.

I'm writting this text with my phone, so pictures comes last and I can't do anything to that.

-------

Okey, otsikko kuvailee hyvin mun tän hetkistä mielialaa. Eilen oli aamu ihan kiva, mutta illalla jotenki kaikki vaan repes käsiin ja olin todella surullinen. Onneks poikaystäväni oli sillon mun kanssa ni se sai kohotettuu mun mielialaa pikkasen.

Okey, title tells very good my latest mood. I have been very saad last night, but luckily my boyfriend was with me so he made my mood a little better.

-----

Ja tänään aamulla kun heräsin ja menin syömään aamupalaa, huomasin että ulkona satoi "vähän" lunta. Kyllä, 7 huhtikuuta tulee lunta. VIHAAN SITÄ! Oikeesti, miksi meitä rangaistaan vielä tähän aikaan vuodesta lumisateella?? Minun piti nyt viikonloppuna postata ihanan keväisiä kuvia joita otettiin ystäväni (Tinja) kanssa viikolla. Mutta ne saa nyt odottaa, koska mulla meni täysin fiilis tänään siihet että se kevät ja kesä tulisi sieltä enää koskaan.

And today morning when I woke up and went to eat breakfast I noticed that outside is snowing. I really hate snow!! Why?? Why we are punished with snow in this time of the year?
I had to post to you new photos what are taken with my friend (Tinja) before in this week. But now, I have lost my trust spring and summer and if they never come in this year.

------

Voisiko tämä olla vain unta? Voisinko herätä unesta ja todeta, että ulkona on lämmintä ja aurinkoista?

Can this be a dream? Can I just wake up and realise that outside is warm and sunny? Please?

-----

P.S. Katsoimme kavereiden kanssa kuinka monta päivää on siihen että kukin meistä on 18 vuotta. Minulla oli silloin 90 päivää ja nyt enään 88 päivää! Hurraaa!

P.S. Me and my friends take a look how many days we have until 18 years birthdays. I had 90 days and today there is only 88 days! Hurraaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti