perjantai 7. kesäkuuta 2013

My new hair

Heippa taas! En olekkaan vähään aikaan saanut kirjoitettua blogipäivityksiä joten tässä teille päivitystä mun uudesta tukasta. Tai no uusi ja uusi, leikattu ja uudelleen värjätty.


Kesken värjäyksen

lopputulos
Ja koska onnituin saamaan laatukuvia, päätin tehdä pienen videon.



Mitä tykkäätte? itte oon aika tyytyväinen. Halusinkin hieman erilaisempaa tukkaa itselleni tässä sitä olisi. Mitä mieltä te ootte? : )

Päällä mulla on muuten tässä uusi harmaa t-paita ginasta jonka hankin pari viikkoa sitten alennus-rekistä. Itse pidän paidastakin todella paljon. Ostin saman mallisen myös kirkkaan oranssin johon on painettu aloha-printti.




Rakastan tota printtiä tuossa harmaassa paidassa! Kaupan viimeinen kappale ja minulle sopivan kokoinen. Olen oikein onnellinen tyttönen tällä hetkellä.

Hyvää kesää kaikille! < 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti