maanantai 28. tammikuuta 2013

Long time no see

Heippa taas! En ole oikein ehtinyt kirjoittelemaan kun on tapahtunut tässä tammikuussa hyvin paljon kaikkea. On kuitenkin tullut tässä luettua paljon uusia blogeja ja tutustuttua nykypäivän muotiin paremmin. Olen myös löytänyt hieman omia juttuja, ja sellasia vaatteita joita itse voisin käyttää. Ja voin kertoa että vasta syksyllä sain tietää että Gina Tricotissa on vaatteita aina XS-XXL vaatteisiin, eli myös minä löydän sieltä uusia vaatteita. Tiedän, olen hieman eristyksissä maailmasta kasvanut. :D

Mutta tammikuun alesta löysinkin juuri Gina Tricotista itselleni uuden liilan nahkatakin kesäksi

Tiedän, laatukuva. Pahoittelen.
Löysin myös tänään vapaa valinnan alennusmyynnistä hieman meikkejä ja kynsilakkoja 1€ kappale-hintaan

MNY-sarjan tuotteita
Kynsilakoilla saa kivat brittikynnet-kun vain saisin jostain vielä valkoista lakkaa. Huulivoidetta ja liilaa luomiväriä cosplayaamiseen.

Jostain syystä tarvitsisin rahaa, nimittäin uusia vaatteita itselleni. Joskus tuntuu että raha menee aivan turhiin asioihin. Jopa cosplay syö rahani totaallisesti. Pitäsi kai rajoittaa hieman niiden pukujen määrää... Tein kuitenkin polyvoressa tämmöisen kuvasen.


Mine

Noi ois iha kiva saada. Mä tykkäisin iha hirveesti tommosesta asukokonaisuudesta, entä te?


Mutta mun täytyy kyllä nyt lopettaa, kun kello on jo aika paljon ja väsyttää, ja huomenna aamulla kouluun. Jipii, mutta meillä on liikuntaa, ja mennään luistelemaan. Se on ihanaa <3 p="">

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti